برگزاری گردهمایی معاونین سازمان های اجرایی ستاد امر به معروف کشور

جانشین معاونت سازمان های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از برگزاری گردهمایی معاونین سازمان های اجرایی این ستاد خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا مقدسیان، جانشین معاونت سازمان های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این رابطه به خبرنگار شبستان گفت: این گردهمایی با حضور نزدیک به 50 نفر از معاونین سازمان های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار می شود و در آن گزارشی از فعالیت های معاونت سازمان های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر ارائه می شود.
وی هدف از برگزاری این گردهمایی را اعلام برنامه های سال آینده ستاد و ارائه گزارش و نقد و بررسی عملکرد معاونت سازمان ها درطول سال گذشته عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه های ستاد در سال آینده آموزش امر به معروف و نهی از منکر در مراکز آموش نظامی کشور است.
حجت الاسلام مقدسیان با اشاره به فعالیت های سال گذشته این ستاد، تشکیل و راه اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کلیه شهرک های نظامی را از جمله فعالیت های مهم این ستاد در طول سال گذشته عنوان کرد و افزود: در همین راستا نمایندگانی نیز از طرف ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در کلیه تالارها و سالن های نظامی، برای اجرا و پیگیری فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر تعیین شده اند که دوره های آموزشی خاصی نیز برای آنها برگزار شده است.
وی درتوضیح برنامه آموزش امر به معروف ونهی از منکر در مراکز آموزش نظامی گفت: این دوره های آموزشی در سطح کلیه پرسنل و دانش آموختگان مراکز نظامی برگزار می شود و برای این منظور جزوه ها و مطالبی تهیه و در اختیار این مراکز قرار داده می شود و اساتید مراکز، جزوات را تدریس می کنند.
جانشین معاونت سازمان های ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر افزود: در بین استان ها و مراکز مختلف سراسر کشور دو استان اصفهان و همدان بیشترین فعالیت را در زمینه تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرک های نظامی داشته اند.

پایان پیام/
 

کد خبر 22692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha