برگزاری سومین کارگاه وبلاگ نویسی ویژه فعالان کانون های مساجد مازندران

سومین کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی ویژه فعالان کانون های مساجد مازندران همزمان با دهه فجر در کانون شهید گراییلی قائمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، سید علی سلیلی، یکی از اساتید برجسته دانشگاه امروز(16بهمن) در سومین دوره اموزش وبلاگ نویسی در کانون شهید گراییلی شهرستان قائمشهر اظهار داشت: در مساجد ما، به عنوان پایگاه های اصلی فعالیت های فرهنگی و مذهبی و مرکز اصلی مقابله با جنگ نرم باید بستری ایجاد شود تا بتوان از ظرفیت های موجود و استعدادهای اعضای کانون های فرهنگی هنری و اصحاب مساجد استفاده بهینه کرد.

 

وی آشناسازی جوانان فعال در کانون های مساجد و نحوه کار در فضای مجازی اینترنت به منظور مبارزه با جنگ نرم از طریق ایجاد وبلاگ های دینی و فرهنگی را از اهداف برگزاری کارگاه آموزش وبلاگ نویسی عنوان کرد.

 

این استاد دانشگاه در ادامه با بیان اینکه مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان باید به طور جدی انجام شود تا جوانان این کشور از خطر توطئه های شوم دشمنان مصون بمانند، تاکید کرد: از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد که امروز به عنوان افسران جنگ نرم هستند، توقع این است که در فضای سایبری حضور فعال و منسجمی داشته باشند.


سلیلی فعال شدن فعالیت های مجازی در کانون های مساجد را یکی از بهترین راه های جذب نوجوانان و جوانان به مساجد ذکر کرد و گفت: مساجد بهترین و امن ترین محل برای فعالیت اینترنتی قشر جوان است و خانواده ها نیز با خاطری آسوده و مطمئن نوجوانان خود را به خانه های خدا می سپارند.


گفتنی است، در سومین کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی ویژه فعالان کانون های مساجد مازندران مهارت های وبلاگ نویسی، ‌کارگاه عملی ساخت وبلاگ،‌ معرفی سرویس دهنده ها،‌ مقابله با جنگ نرم، ‌مدیریت در فضای مجازی و مهارت های جستجو در وب آموزش داده شد.


پایان پیام/

کد خبر 224711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha