برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در پنج شهر استان گیلان

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به منظور گسترش فرهنگ قرآنی در پنج شهرستان استان گیلان از جمله تالش، املش، بندر انزلی، رودبار و رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با هدف گسترش فرهنگ قرآنی، شناسایی، رشد و هدایت استعدادهای کودکان و نوجوانان، انس با قرآن و ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم در بین نسل آینده و ایجاد جامعه قرآنی در این استان اجرا شده است.

 

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در راستای آموزش عمومی و ایجاد ترغیب قرآنی بین کودکان و نوجوانان در عناوین مختلف هنری با مضامین قرآنی برای سنین مختلف و در 13 شهرستان استان گیلان برگزار می شود.

 

این جشنواره در پنج مقطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستانی، راهنمایی، دبیرستانی و پیش دانشگاهی در رشته های حفظ، قرائت، نقاشی، خوشنویسی، مقاله نویسی، مفاهیم و ترجمه قرآن کریم اجرا می شود.

 

بر اساس این گزارش، هم اکنون جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در پنج شهرستان استان از جمله تالش، املش، بندر انزلی، رودبار و رضوانشهر برگزار شد.

 

گفتنی است، این گونه برنامه ها باعث آشنایی روح و روان کودکان و نونهالان با کلام وحی الهی می شود و باید بر استمرار برنامه های قرآنی در شهرستان ها تاکید شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 22474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha