قذافی یا مرگ !

رهبر دیکتاتور لیبی پس از 41 سال زمامداری باور نمی کند که مردم لیبی او را نمی خواهد و در برابر او ایستاده اند؛ به همین دلیل از مردم می خواهد بین او و نابودی زندگی شان گزینه ای را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، "معمر قذافی" رهبر دیکتاتور لیبی که از اعتراضات گسترده مردمی علیه خود به شدت نگران شده است، سعی دارد با اجرای نقشه های شوم و ظالمانه خود علیه مردم کشورش آنها را از ادامه راه و احقاق حقوقشان بازدارد و بار دیگر با توسل به زور حاکمیت خود را ادامه دهد.

در حالی که اوضاع در لیبی روز به روز بدتر می شود، قذافی به سرویس های امنیتی دستور داده است تا با ایجاد اختلال در تسهیلات نفتی زندگی مردم را آنقدر دچار مشکل کند تا آنها دیگر راهی جز ترک ادامه مبارزه نداشته باشند.

آب و برق به دستور وی در اکثر شهرهای لیبی قطع شده است تا مردم روز به روز تنگ تر شدن عرصه زندگی بر خود را بیشتر احساس کنند.

تنها گزینه ای که رهبر دیکتاتور لیبی پیش روی مردمی که او را نمی خواهند قرار داده، مرگ است و شاهد آن کشتار بی رحمانه مردمی است که برای احقاق حق خود به خیابان ها می آیند.

هدف رهبر دیکتاتور لیبی این است که به مردم بفهماند بین او و یا نابودی زندگی شان  باید یکی را انتخاب کنند.

قذافی رابطه بسیار نزدیک با قبایل اصلی لیبی دارد که او را به قدرت رسانده اند، به همین دلیل تا دو هفته گذشته تصور می کرد که تنها با حمایت این قبایل از موج اعتراضات مردمی که تونس و مصر را نیز فرا گرفت، در امان خواهد ماند.

قذافی 41 سال با زور برمردم حکومت کرده و هنوز متوجه این اشتباه خود نشده که با زور نمی توان بر مردم حکومت کرد. همچنان نیز نمی خواهد باور کند که مردم لیبی دیگر او را نمی خواهند.

اکنون قذافی تنها می تواند بر روی وفاداری قبیله خود و در نهایت پنج هزار نیروی نظامی که با دستور رهبر خود بی رحمانه مردم را قتل عام می کنند، تکیه کند.

رهبر دیکتاتور لیبی خطاب به مردم گفته است که پول و سلاح کافی برای مبارزه طولانی مدت دارد و هرگز هراسی از اعتراض های مردمی به خود راه نخواهد داد.

قذافی همچنین به قبایل و افسران ارتش هشدار داده است که در صورت خیانت به او از کار خود به شدت پشیمان خواهند شد.

او با انتقاد شدید از رسانه ها آنها را متهم به خیانت علیه خود و شعله ور تر کردن آتش انقلاب کرده است.

بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی تایم، رهبر لیبی که بوی خیانت متحدان غربی اش مشامش را پر کرده است، دست به دامان آنها شده تا از سقوط وی جلوگیری کنند.

قذافی به برخی سفارت های اروپایی هشدار داده که از پیامدهای سقوط وی، ورود سیل مهاجران آفریقایی به اروپا خواهد بود و از آنها خواسته تا برای جلوگیری از این رویداد نگذارند تا او سقوط کند.

به گفته کارشناسان سیاسی، قذافی مردی سرکش و غیرمنطقی است و عملکردهای وی در قبال مردم می تواند لیبی را به سوی یک جنگ داخلی بسیار بزرگ سوق دهد.

پایان پیام/
 

کد خبر 22532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha