روش های معمر قذافی شبیه جنایات هیتلر و چنگیز است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:مهم‌ترین عاملی که قیام مردم لیبی را تهدید می‌کند برخوردهای دوگانه غرب است که حاضر است با این دیکتاتور راه بیاید تا مجموعه منافعش لطمه نخورد و این برای غرب لکه سیاهی است.

جواد جهانگیرزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات قذافی در کشور لیبی به خبرنگار شبستان گفت: قذافی نماد یک دیکتاتوری مطلق است. اینکه کسی با مردم‌اش این‌گونه رفتار می‌کند و حاضر است ملت‌اش را با هواپیما بمباران نظامی کند و از بین برد وجودش حتی برای صلح منطقه‌ای و جهانی خطرناک است.

وی اظهار کرد: جهان باید متوجه این نکته باشد کسی که ملت‌ خودش را این‌گونه گستاخانه به رگبار می‌بندد و به روش مستبدان دوره‌های باستان می‌کشد، مطمئنا اگر قدرت بیشتری دستش باشد به کسی رحم نمی‌کند.

جهانگیرزاده تأکید کرد: منطقی‌ترین راه این است که قذافی از بین برود تا هیتلر جدیدی در منطقه ظهور پیدا نکند.

وی با بیان اینکه قطعا روش‌های عمر قذافی قطعا به روش‌های هیتلر و چنگیز شباهت دارد، گفت: شیوه‌های قذافی بیشتر شبیه جنایتکاران تاریخ است تا کسی که ادعای انقلابی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با روشی که قذافی اتخاذ کرده است اگر هم قیام مردم لیبی به زودی‌ها جواب ندهد ولی قطعا پاسخ خواهد داشت.

وی ادامه داد: قطعا ترس و دلهره مردم می‌ریزد و شجاعت و انگیزه به جای این طرح در دل مردم لیبی ظهور پیدا کرد و این شجاعت و انگیزه طومار قذافی و اطرافیانش را بر باد دهد.

وی با اشاره به پیشتاز بودن روحانیون در قیام مردم لیبی خاطرنشان کرد: مردم لیبی به لحاظ سنتی رهبری همانند عمر مختار داشتند.

نماینده ارومیه در خانه ملت تأکید کرد: مهم‌ترین عاملی که قیام مردم لیبی را تهدید می‌کند برخوردهای دوگانه غرب است که حاضر است با این دیکتاتور راه بیاید تا مجموعه منافعش لطمه نخورد و این برای غرب لکه سیاهی است که از این دیکتاتور برای منافع‌اش حمایت می‌کند.

پایان پیام/
 

کد خبر 22647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha