پارلمان لیبی در آستانه گسترش اعتراضات مردمی به طور موقت تعطیل شد

پارلمان لیبی برگزاری جلساتش را تا اطلاع ثانوی تعطیل نموده است. همچنین پارلمان لیبی زمان آغاز دوباره جلسات خود و دلیل تعطیلی جلسات را اعلام نکرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ پارلمان لیبی برگزاری جلساتش را تا اطلاع ثانوی تعطیل نموده است. همچنین پارلمان لیبی زمان آغاز دوباره جلسات خود و دلیل تعطیلی جلسات را اعلام نکرده است.
پیش بینی می شود تعطیلی جلسات پارلمان لیبی به دنبال اعتراضات مردمی روزهای اخیر در این کشور صورت گرفته باشد که تا کنون منجر به کشته شدن حدود 45 نفر شده است.
پارلمان لیبی قراراست پس از آغاز دوباره فعالیت طرح هایی از جمله اصلاح دستگاه های اجرایی و انتخاب برخی از اعضای دستگاه اجرایی را تصویب کند.
گفتنی است معم قذافی رهبر لیبی از دیکتاتورهای منطقه شاخ آفریقاست که اخیراً در پی نهضت های مردمی تونس و مصر دچار اعتراضات مردمی فراوانی شده است.
لازم به ذکر است طیّ روزهای اخیر نیورهای امنیتی لیبی در مهمترین شهرهای این کشور اسلامی درگیری های شدیدی با مردم معترض داشته اند.
همچنین باید گفت معمر القذافی در دوره نهضت مردم مصر وتونس از کسانی بود که تا آخرین لحظه از دیکتاتورهای آفریقا حمایت کرده بود.
پایان پیام/

 

کد خبر 21782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha