پیام انقلاب اسلامی ایران به دورترین نقاط جهان صادر می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی معنوی و ارزشی است و ریشه در اعتقادات اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ شامگاه (17بهمن) در مراسم باشکوهی با نام جشن بزرگ «فجر انقلاب» که با حضور کارکنان مدارس غیر انتفاعی در کانون امام علی (ع) برگزارشد٬ گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست در زمانی کوتاه مرزهای محدود جغرافیایی را درنوردد و پیام اصلی خود را که همانا مبارزه با ظلم و ستم و برپایی حکومتی عادلانه بود، به دورترین نقاط جهان برساند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی دستاورد های انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف جامعه بی نظیر و گسترده دانست و اظهار کرد: در حال حاضر ما پیشرفت‌های علمی و پژوهشی خوب و چشمگیری داریم و در شرایط کنونی در تولید علم رتبه‌های بالایی را لحاظ کردیم.


کریم زاده ادامه داد: قبل از انقلاب پوشش دانش آموزی در کشور حدود 60 درصد بود و هم اکنون بیش از 99 درصد کودکان ما در سن مدرسه از امکانات تحصیلی مناسب برخوردار می شوند.


وی با بیان اینکه امروز مدارس غیر دولتی ما حدود هجده هزار دانش آموز را تحت پوشش خود دارد٬ اضافه کرد: در این رهگذر حدود 2500 فرصت شغلی ایجاد شده است.


در ادامه این مراسم علی مشکانی٬ دبیر شورای سیاستگذاری مدارس و مراکز غیر دولتی استان مرکزی گفت: برگزاری برنامه جشن انقلاب را فرصتی در جهت همدلی و انسجام بیشتر کارکنان مدارس غیر دولتی و تجدید پیمان با آرمان ها ی امام راحل(ره ) و شهدا و پیروی از ولایت است.


وی ادامه داد: شکل گیری مدارس غیر دولتی به عنوان نقطه عطف فرهنگی و مناسب در جهت مشارکت همگانی در آموزش و پرورش و حاصل نگاه مشارکت محوری در نظام اسلامی است.


مشکانی نیروی های بخش غیر دولتی و مراکز غیر انتفاعی را نیرو های فعال و مبتکر و ارزشی دانست و اظهار کرد: این مدارس بر مبنای ارزش های اسلامی دغدغه تعلیم و تربیت دانش آموزان ایران اسلامی را دارند.


پایان پیام/ 

کد خبر 225419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha