معرفی نفرات برتر مسابقه وقایع انقلاب در استان مرکزی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از معرفی نفرات برتر شرکت کننده درمسابقه روزنامه دیواری "وقایع انقلاب" خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی درگفتگو با خبرنگار شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی شهید کوچکی، مسجد ابوالفضل(ع) عنوان اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و کانون حضرت مهدی(عج) و کانون اصحاب المسجد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 

وی ادامه داد: این مسابقه با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با موضوع انقلاب، شناساندن وقایع انقلاب و رویدادهای سال 1357 و دلاوری ها و حماسه آفرینی های مردم در پیروزی انقلاب اسلامی به دانش آموزان، بین نوجوانان پسر 12 تا 15 سال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.


حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقه روزنامه دیواری به همت کانون فرهنگی محبین الائمه(ع) و همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی 13 بهمن در مسجد قدس اراک برگزار شد، افزود: در این مسابقه 20 گروه سه و پنج نفره از کانون های مساجد استان به تهیه روزنامه دیواری پرداختند.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: در این مسابقه گروه های شرکت کننده وقایع و حوادث انقلاب را با بهره گیری از ابزار هنر، کتب موجود در رابطه با موضوع انقلاب و سخنان افرادی که در جریان انقلاب حضور داشتند به تصویر کشیدند.


لازم به ذکر است، کانون فرهنگی، هنری محبین الائمه(ع) مسجد قدس اراک از گروه های برتر در مراسمی تقدیر خواهد کرد.


پایان پیام/

کد خبر 227120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha