سند تحول بنیادین، ترسیم کننده استراتژی مقابله با جنگ نرم دشمنان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: سند تحول بنیادین بهترین استراتژی مقابله با جنگ نرم دشمن را ترسیم کرده است.

حسن سروش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت اجرای صحیح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: این سند از اهمیت بالایی برخوردار است و بهترین استراتژی مقابله با جنگ نرم دشمن را ترسیم کرده است.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش محلی برای پروش و تربیت آینده سازان ایران اسلامی است، افزود: نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی باید با استراتژی و برنامه روشن در مسیر تحقق اهداف انقلاب گام بردارند.


سروش ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت رشادت ها و از خودگذشتگی جوانان انقلابی به پیروزی رسیده که این ارزش ها باید به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

 

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه دستاودهای انقلاب اسلامی به جامعه دانست و گفت: امروز معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان باید در اولویت برنامه های پرورشی باشد که آموزش و پرورش در این راستا تلاش های گسترده ای را در این دهه انجام داده است.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه بیان کرد: باید جنگ نرم دشمن را جدی گرفت و با استفاده از فناوری های جدید و ابزارهای نوین، حرکت گسترده ای را در حوزه جوانان و دانش آموزان آغاز کرد.


پایان پیام/

کد خبر 228876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha