بهره مندی مدیران مسجدی از دوره آموزشی "بشارت" در استان مرکزی

مسئول آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از بهره مندی مدیران کانون های جدید التاسیس از دوره آموزشی با عنوان بشارت 5 خبر داد.

محمد احمدی، مسئول آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: یکصد نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری جدید التاسیس در سطح استان با حضور در پنجمین دوره آموزشی از دوم اسفند ماه سال جاری به مدت سه روز از سر فصل های مهم مدیریتی بهره مند می شوند.


وی با بیان اینکه این دوره مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار می شود، افزود: حجت الاسلام دکتر درودی، حجت الاسلام عبداللهی و دکتر احمدی از استادان مدعو در این دوره آموزشی هستند.


احمدی خاطرنشان کرد: آشنایی با اصول مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مخاطب شناسی و ارتباط موثر، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان و نقش رسانه در تقویت فعالیت های فرهنگی هنری سرفصل های ارائه شده در دوره بشارت 5 است.


مسئول آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: مدیران شرکت کننده در این دوره با مباحثی از جمله تعریف مدیریت، برنامه ریزی، شبکه های اجتماعی، بحران های دوره جوانی، رشد روحی و روانی، دیدگاه های پیرامون مخاطب شناسی، علل و عوامل تقسیم بندی مخاطب، سایت های سرگرمی و آموزشی و تحلیلی و کلیپ ها آشنا خواهند شد.


احمدی افزود: مدیران کانون های مساجد به عنوان ارکان اصلی اجرا و پیاده سازی سیاست های ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد محسوب می شوند از این رو برگزاری این دوره ها پاسخی به این نیاز است.


وی آشنایی مدیران کانون ها با ابزارهای مدیریت و برنامه ریزی آموزشی فرهنگی، به روزرسانی اطلاعات مدیران کانون ها در حوزه مسائل سیاسی فرهنگی و اجتماعی، آموزش شیوه استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، تبیین جایگاه تدوین شاخصه های فرهنگی به منظور استاندارد سازی فعالیت های فرهنگی و القا روحیه جهادی در انجام فعالیت های فرهنگی هنری در سایه معنویت برخاسته از مسجد دانست.


به گفته وی به مدیران شرکت کننده در این دوره گواهی حضور در دوره از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اعطا می شود.


پایان پیام/

کد خبر 229299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha