تامین و تربیت نیروی انسانی متعهد از اهداف دانشگاه فرهنگیان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تامین و تربیت نیروی انسانی متعهد از جمله اهداف دانشگاه فرهنگیان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ سیف الله کریم زاه٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی (29 بهمن) در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری مرکزی برگزار شد٬ ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت فهیم و ولایتمدار استان مرکزی به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن و برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که به آرمان ها و اهداف امام و رهبری پایبند بوده و همیشه در صحنه حاضرهستند.


وی در ادامه با اشاره به دستور کار جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: دانشگاه فرهنگیان جزء مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است که مولود جدید به ردیف در میان دانشگاه های کشور است.


کریم زاده با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه های آموزشی در استان٬ اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان امسال در بخش کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از طریق کنکور سراسری دانشجو جذب کرده است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به نیاز فضای آموزشی و خوابگاهی در این دانشگاه٬ ابراز امیدواری کرد: به همت و یاری مردم و مسئولان بتوانیم با تهیه زمین های مناسب و تغییر کاربری آنها به آموزشی مشکل کمبود فضای آموزشی را برطرف کنیم.


وی همچنین خواستار مساعدت های مالی مشاوران جوان آموزش و پرورش شد و تصریح کرد: گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش فعالیت های خوبی را انجام داده و با تامین نیاز مادی این بخش موفقیت های بیشتری را در راستای تعالی کسب خواهد کرد.


پایان پیام/

کد خبر 229381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha