برپایی نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در تهران

مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی از برپایی نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی‌های این استان در تهران خبر داد.

مجتبی رضوانی٬ قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ گفت: بزودی سومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: این نمایشگاه در تاریخ 16 تا 18 اسفند ماه 1391 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن خلیج فارس و سالن میلاد برگزار خواهد شد.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی افزود: این سازمان با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی قابلیت‌های استان در زمینه سرمایه‌ گذاری در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.


رضوانی اظهار کرد: استان در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری این نمایشگاه حضور خواهد یافت.


وی اضافه کرد: در حوزه صنایع ‌دستی به ارائه حمایت‌های صورت گرفته از هنرمندان، تجهیزات کارگاهی، افتتاح بازارچه‌های صنایع دستی و غیره می پردازیم.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی افزود: در بخش میراث فرهنگی نیز مرمت‌های مهم، افتتاح موزه‌ها و بناهای شاخص در حوزه گردشگری به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.


رضوانی با اشاره به حوزه گردشگری خاطر نشان کرد: در این حوزه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری مناطقی چون رودشور زرندیه، هتل امیرکبیر اراک و شهرداری‌ها ارائه می‌شود، همچنین بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق نمونه گردشگری معرفی می‌شوند.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: معرفی این حوزه‌ها با هدف جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.

 

رضوانی تصریح کرد: در این نمایشگاه مسئولان سازمان میراث فرهنگی، اعضای ستاد تسهیل و سرمایه گذاری استان، اعضای اتاق تعاون، اعضای کارگروه گردشگری استان، اعضای ستاد تسهیلات سفر، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و شورای بانک‌ها حضور خواهد داشت.


پایان پیام/
 

کد خبر 230745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha