بازدید استاندار یزد از پروژه های عمرانی و صنعتی شهرستان خاتم

استاندار یزد استاندار یزد به همراه جمعی از مدیران استانی با حضور در شهرستان خاتم از پروژه های عمرانی و صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمد رضا فلاح زاده، استاندار یزد در ابتدای این سفر با حضور در محل اجرای پروژه احداث باند دوم جاده مهریز- خاتم ، از نزدیک روند اجرایی این پروژه را بررسی کرد.

وی با بیان ضرورت تکمیل این پروژه، تلاش بیشتر مسئولان مرتبط را خواستار شد.
 

جاده مروست – مهردشت، دانشگاه پیام نور مروست، 26 واحد ویلایی مسکن مهر، اجرای شبکه داخلی گاز رسانی، خط انتقال آب از سد مروست، خط انتقال گاز از هرات، سد مروست و مرکز بهداشتی درمانی غلامحسین علیم مروستی از دیگر پروژه های بخش مروست بود که فلاح زاده از آن بازدید کرد.
 

استاندار یزد به هنگام حضور در روستای ترکان مورد استقبال تعدادی از اهالی این منطقه قرار گرفت.
 

وی با بررسی مشکلات این روستا گفت: موضوع آب و گاز مهمترین مشکل این روستا است که برای رفع این مشکلات پیگیری می کنیم.
 

وی در راستای رفع مشکل گاز این روستا دستور داد: شرکت گاز مطالعه و گازرسانی به ترکان و هرابرجان را آغاز کند.
 

استاندار همچنین برای حل مشکل آب این روستا و راه اندازی مجتمع آب روستایی دستوراتی را صادر کرد.
 

وی در ابتدای حضور در بخش هرات از پروژه احداث گلخانه توسط یک جوان 25 ساله بازدید کرد و ضمن قدردانی از این جوان کارآفرین، بر گسترش این نوع طرح ها توسط مردم خاتم تاکید کرد.
 

استاندار این سفر در مسجد جامع هرات حضور یافت و گزارشی از سفر خود به شهرستان خاتم ارائه کرد.
 

استاندار گفت: با همت مسئولین و همراهی مردم زیرساخت های شهرستان خاتم در حال تکمیل شدن است.
 

عالی ترین مقام اجرایی استان به اعطای تسهیلات بخش کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: مردم می توانند با دریافت تسهیلات بخش کشاورزی نسبت به ایجاد و توسعه واحدهای کشاورزی بخصوص کشت گلخانه ای، در راستای توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال برای شهرستان قدم بردارند.
 

استاندار راه اندازی شرکت هایی برای توسعه و اشتغال شهرستان را ضروری دانست و افزود: با راه اندازی این شرکت ها عرصه های مهم شهرستان به دست خود مردم مدیریت می شود که آبادانی شهرستان را در پی خواهد داشت.
 

این مقام مسئول در بخش دیگر سفر خود به خاتم در منزل یکی از جانبازان دفاع مقدس حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام جانبازان، وی را مورد تفقد قرار داد.
 

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مسکن مهر هرات، کانون فرهنگی کمیته امداد با( 280 میلیون تومان هزینه)، استخر سرپوشیده هرات، سد خوانسار با ( 53 درصد پیشرفت فیزیکی) و چاه آرتیزین از دیگر پروژه هایی بود که فلاح زاده از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت آنها قرار گرفت.
 

 استاندار یزد همچنین به راه اندازی واحدهای صنعتی از جمله پتروشیمی، تولید فولاد، کاشی و سرامیک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امروز در نشستی با سرمایه گذاران، از آنها قول گرفتیم تا سریعا کار را شروع کنند و البته دستگاه های دولتی هم باید از آنها حمایت کنند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 230828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha