برپایی 21 خیمه نماز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برپایی 21 خیمه نماز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در اردبیل خبر داد و گفت: سیزدهمین طرح راهنمایی مسافران نوروزی امسال از 25 اسفند آغاز می شود.

بهرام غیبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار شبستان در اردبیل اظهار داشت: شعار امسال ما در این زمینه «راهنمایان جوان، ایمنی و آرامش» است که در مبادی ورودی و خروجی شهرها این راهنمایان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.


وی افزود: قرار است آغاز طرح به صورت متمرکز و به میزبانی یکی از دستگاه‌های اجرایی باشد تا همچون ساله‌های گذشته با برگزاری یک مانور در سطح شهر آمادگی‌های خود را به رخ کشیده و توانمندی‌های‌ خویش را در این طرح نشان دهیم.


غیبی ادامه داد: با دستور استاندار اردبیل قرار است بروشورها و اقلام تبلیغاتی تنها از طریق راهنمایان جمعیت هلال احمر و پایگاه‌های مختلف ارائه شود که انتظار می‌رود در این زمینه حرکت هماهنگ و مثبتی را شاهد باشیم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آمادگی کامل پایگاه‌های بین شهری جمعیت هلال احمر برای اجرای طرح‌های نوروزی از 25 اسفند ماه خبر داد و اضافه کرد: تمام پایگاه‌های ما به خودروهای امدادرسان مدرن مجهز شده‌اند که انتظار می‌رود با قوت و قدرت و مطلوبیت خدمات به مسافران و گردشگران در نوروز 92 ارائه شود.


وی با بیان اینکه سیزدهمین طرح راهنمایی مسافران نوروزی امسال نیز از 25 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردین ماه ادامه می‌یابد، بیان داشت: 15 پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی دایر می‌شود تا گردشگران و مسافران نوروزی به همت امدادگران جمعیت هلال احمر و جوانان پر تلاش این مجموعه دقیق و درست به مقاصد‌شان راهنمایی شوند.


غیبی در پایان سخنان خود فعالیت 300 راهنما را در قالب این طرح یادآور شد و تصریح کرد: در این پایگاه‌ها علاوه بر راهنمایی مسافران نوروزی اقلام فرهنگی از قبیل بروشور، نقشه، کتابچه و سی‌دی‌های آموزشی نیز به مراجعه‌کنندگان و مسافران و گردشگران توزیع می‌شود.


پایان پیام/

کد خبر 232022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha