عوامل تروریستی دو استاد بسیجی دانشگاه شهید بهشتی را ترور کردند

اجتماعی: عوامل تروریستی امروز صبح دو استاد بسیجی دانشگاه شهید بهشتی را ترور کردند که یکی از اساتید شهید و استاد دیگر به همراه همسرش مجروح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عوامل صهیونیستی امروز صبح در پی اقدامی ناجوانمردانه دو استاد بسیجی دانشگاه شهید بهشتی را ترور کردند.

بنا بر این گزارش، در این اقدام یکی از اساتید به نام استاد شهریاری شهید و استاد دیگری به نام فریدون عباسی دوانی به اتفاق همسرش در مقابل دانشگاه شهید بهشتی مجروح شد.

بنا به گفته شاهدان عینی هر دو استاد به یک شیوه اما در محل‌های جداگانه و حوالی ساعت 7 و 45 دقیقه مورد ترور قرار گرفتند. مکانیزم اقدام تروریست‌ها به این شکل بود که موتورسواران تروریست خود را نزدیک خودروی حامل استاد کرده و با چسباندن بمب به ماشین از آن فاصله گرفته و سپس خودرو را منفجر کردند.

یادآور می‌شود استاد دکتر مجید شهریاری بلافاصله و درجا پس از انفجار پژوی 405 به مقام شهادت نایل شد و استاد فریدون عباسی با همین شیوه در خودروی پژو 206 مقابل دانشگاه شهید بهشتی ترور شد.

وی و همسرش بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

 دکتر فریدون عباسی دوانی، استادیار پایه 20 و استاد نمونه کشوری در سال 86 و معاون سابق دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی و از اساتید بسیجی کشور است.

گفتنی است عوامل تروریستی اقدام فوق را در هفته بسیج مستضعفین و با هدف قرار دادن دو استاد بسیجی انجام دادند.

پایان پیام/
 

کد خبر 2341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha