شاخصه اصلی نظام اسلام حاکمیت بر پایه ولایت فقیه است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شاخصه اصلی نظام اسلام حاکمیت بر پایه ولایت فقیه است.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان٬ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در بین همه نظام های دنیا از ویژگی خاصی برخوردار است و شاخصه اصلی آن حاکمیت نظام بر پایه ولایت فقیه است.


وی با اشاره به اینکه اسلام در بین همه ادیان برای حاکمیت ارزش های اخلاقی دستورالعمل های فراوانی دارد٬ افزود: حاکمیت نظام اسلامی با وجود ائمه معصومین (ع) بر پایه قرآن و ارزش های معنوی انسان است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با وجود ولی فقیه ماندگار است٬ ادامه داد: خداوند انسان را اجتماعی آفرید و با فرستادگان خود، انبیاءالهی و ائمه معصومین(ع) راه سعادت را برای او هموار کرده و همیشه انسان ها به دنبال جامعه ای زیبا و با کرامت انسانی بودند.


حجت الاسلام سرلکیان اظهار کرد: نظام اسلامی با وجود ولی فقیه نه تنها دچار مشکل راهبردی نخواهد شد٬ بلکه بدون بن بست و با یک خط مشی بر پایه ارزش های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی به مسیر خود ادامه و ماندگار خواهد شد.


وی تصریح کرد: کلام مقام معظم رهبری در هر مقطع راه گشا و دشمن را مأیوس کرده است و در این برهه هم آرایش خاصی به مردم و جامعه عنایت کردند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد:هر کس بخواهد بر خلاف جریان ولایت فقیه حرکت کند مردم پاسخ او را خواهند داد و اوامر رهبری تعیین کننده است.


پایان پیام/

کد خبر 234374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha