حضور بیش از ۵ هزار دانش آموز در مسابقات فرهنگی و هنری اراک

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بیش از ۵ هزار دانش آموز در مرحله استانی سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری اراک حضور دارند.

ابوالفضل خاکباز٬ مسئول برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: پنج هزار و پانصد دانش آموز استان در مرحله استانی سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند.


وی با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی ناحیه 2 اراک درکانون امام علی (ع) در حال برگزاری است٬ گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات از 5 اسفند آغاز و تا 24این ماه ادامه دارد.


رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: مسابقات فرهنگی وهنری پرسش مهر 13 یادواره سال تولید ملی وحمایت ازکار وسرمایه ایرانی دانش آموزان مقطع راهنمایی ومتوسطه استان در حال برگزاری است.


خاکباز با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می شود٬ اظهار کرد: بخش حضوری شامل سرود، تئاترعروسکس و صحنه ای و بخش غیر حضوری شامل هنرهای دستی، تجسمی، ادبی، فیلم کوتاه، نقاشی و سرودهمگانی درحال برگزاری است.


مسئول برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری استان مرکزی در پایان تصریح کرد: شرکت دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.


پایان پیام/
 

کد خبر 235634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha