طرح حجاب ریحانة‌النبی(ص) به سمت ملی شدن، حرکت می کند

دبیر اجرایی طرح حجاب ریحانة ‌النبی(ص)، گفت: در تلاش هستیم که طرح حجاب ریحانه النبی را ملی کرده و در راستای رشد فرهنگی جامعه گام های موثری برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان غربی، یحیی میر فتحی‌زاده، دبیر اجرایی طرح حجاب ریحانة‌النبی(ص)، صبح امروز(9اسفند) در نشست مشترک ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با دست‌اندرکاران اجرایی این طرح با تاکید بر لزوم پشتوانه مالی در اجرای طرح های فرهنگی در جامعه، اظهار داشت: در راستای جذب اعتبار و ملی کردن طرح ریحانه النبی(ص)، اقدامات زیادی انجام گرفته است، ولی متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.


دبیر اجرایی طرح حجاب ریحانة‌النبی(ص)، افزود: عدم پشتوانه مالی از مشکلات اصلی ما در اجرای طرح ریحانة‌النبی است.

 

وی با اشاره به دیر بازده بودن طرح های فرهنگی در جامعه، تصریح کرد: برترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی که اعتقادات و اصالت جوانان ایرانی را مورد هدف قرار داده است، نهادینه سازی مسائل فرهنگی در جامعه اسلامی کشورمان است و مسئولان مربوطه باید در این زمینه بیشتر توجه داشته باشند.


این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: برنامه های تخریب فرهنگی جوامع اسلامی در بلند مدت اجرا می شود و باید اینگونه طرح های فرهنگی به صورت ممتد دنبال شود.


وی، افزود: دشمن برای نفوذ در فرهنگ اسلامی از هر روزنه ای استفاده می کند و در این مسیر با صبر و زیرکی قدم بر می دارند و ما باید با هوشیاری اجازه رخنه استکبار در فرهنگ جامعه را ندهیم.

 

میرفتحی‌زاده، در پایان فتنه سال گذشته و حرکت خود جوش مردم را امتحانی بزرگ و سرنوشت ساز عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 23629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha