صدا و سیما در جهان رسانه مظلوم است

قائم مقام رسانه ملی در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی های خارجی گفت :دنیای استکبار حرکتی غیر قانونی را علیه ما آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ،حجت السلام موسوی مقدم در این دیدار که در آستانه نوروز 92 برگزار شد اعلام کرد سازمان صدا و سیما با آنکه هیچ عناد و رقابت ناسالمی با رسانه های جهانی نداشته با بیشترین هجمه از سوی آنان مواجه بوده است . به گزارش روابط عمومی رسانه ملی قائم مقام سازمان صدا و سیما در جمع سفرا و روئسای نمایندگی های کشور های خارجی در تهران ضمن تبریک فرارسیدن نوروز به آنان گفت : سازمان صدا و سیما 84 شبکه رادیویی و 56 شبکه تلویزیونی سراسری و استانی دارد و به عنوان یک رسانه فعال در جهان مطرح است .


وی گفت: سیاستگذاری این سازمان در برنامه سازی بر اساس باورهای اخلاقی ، اعتقادی و انسانی استوار است و تلاش کرده ایم در همه برنامه ها و شبکه های داخلی و خارجی این سیاست را رعایت کنیم .موسوی مقدم افزود با وجود آنکه رسانه ملی تاکنون هیچ گونه عنادی با رسانه های رقیب نشان نداده اما متاسفانه شاهد بد اخلاقی هایی از سوی برخی از رقبا که به استکبار جهانی وابسته اند شاهد بوده ایم .


وی به قطع شبکه های ایرانی از روی برخی ماهواره ها اشاره کرد و گفت: در عصر ارتباطات و دنیای اطلاعات آزاد شاهد هستیم استکبار جهانی با فشار بر شبکه های ارتباطی جهانی جنگی رسانه ای را علیه ایران و رسانه ملی آغاز کرده اند . قائم مقام رسانه ملی گفت اگرچه در این مسیر محدودیت هایی برای رسانه ملی ایجاد شده و تحریم هایی بر خلاق کنوانسون های بین المللی بر ضد این سازمان اعمال می شود اما مطمئنا در نهایت دنیای استکبار شکست خواهد خورد چرا که صدا و سیما از همه فرصت های خود برای خدمت به بشریت و اطلاع رسانی آزاد بهره می برد .


وی از میهمانان خارجی خواست مظلومیت رسانه صدا و سیما را در جهان ارتباطات به اطلاع دولت و مردم کشورشان برسانند .
پایان پیام/

 

کد خبر 237055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha