مقدمات لازم برای آغاز به کار ستاد انتخابات یزد فراهم است

فرماندار یزد گفت: مقدمات لازم برای آغاز به کار ستاد انتخابات شهرستان فراهم شده است و امیدواریم هر چه زودتر کمیته ها تشکیل شود تا براساس برنامه زمانبندی ارائه شده از سوی ستاد انتخابات کشور فعالیت صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، عزیزالله سیفی، فرماندار یزد، امروز( 22 اسفند) در نشست هماهنگی تشکیل ستاد انتخابات شهرستان یزد بر تدوین برنامه زمانبندی تا زمان انتخابات تاکید کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات باشکوه یاس و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد، گفت: دشمنان از ماه ها قبل با انواع تحریم های و تهدیدها درصدد مقابله با خواسته های به حق ملت ایران اسلامی هستند و در این برهه از زمان نیز تمام فعالیت های خود را معطوف به انتخابات پیش رو کرده اند.

فرماندار اظهار داشت: کشورهای غربی با صرف بودجه های کلان خواهان کمرنگ تر کردن حضور مردم در انتخابات هستند ولی مردم بصیر و فهیم ایران با حضور گسترده خود در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات عشق و علاقه خود نسبت به نظام و انقلاب را به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده شاهد برگزاری انتخابات گسترده در کشور هستیم، خاطر نشان کرد: 24 خرداد ماه سال آینده شاهد برگزاری همزمان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم.

فرماندار با تاکید به اینکه برگزار دو انتخابات در زمان مشخص نیازمند برنامه ریزی منسجم و جدی است، افزود: مقدمات لازم در خصوص آغاز به کار ستاد انتخابات شهرستان فراهم شده است و امیدواریم هر چه زودتر کمیته ها تشکیل تا براساس برنامه زمانبندی ارائه شده از سوی ستاد انتخابات کشور فعالیت نیز صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، سیفی اعلام کرد: از 26 فروردین به مدت یک هفته از داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و رسما ثبت نام بعمل خواهد آمد.

فرماندار در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده زمان ثبت نام از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری 17 اردیبهشت سال 92 صورت خواهد پذیرفت.
 

پایان پیام/

کد خبر 237530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha