گرامیداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد با حضور حوزویان و دانشگاهیان

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: گرامیداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد با حضور حوزویان و دانشگاهیان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ حجت الاسلام عباس هاشمی٬ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی٬ در نشست هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت قیام 15 خرداد٬ گفت: برنامه ریزی برای برگزاری هر چه با شکوهتر این مراسم ضروری است.


وی با اشاره به اینکه مردم استان مرکزی همگام با مردم سراسر کشور در همه برنامه های ملی و مذهبی حضور دارند٬ افزود: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن عشق و ارادت خود را به انقلاب و نظام نشان دادند.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: سه هزار و 500 برنامه فرهنگی در دهه فجر استان مرکزی برگزار شد و راهپیمایی 22 بهمن نیز در بیش از 120 نقطه شهری و روستایی با حضور پر رنگ مردم برگزار شد.


حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امسال پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد است٬ خاطر نشان کرد: باید مراسم این روز را به صورت ویژه برگزار کنیم چرا که امام راحل (قدس) این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد.


وی برگزاری برنامه های خوب و منسجم و در خور شان این روز را ضروری دانست و گفت: باید برنامه های برگزار شود که به طور ویژه موضوع قیام 15 خرداد را تشریح کنند.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه برنامه 15 خرداد با 4 روز تعطیلی همراه شده است٬ تصریح کرد: باید برنامه ها را قبل یا بعد از تعطیلات و با حضور گسترده دانشگاهیان و حوزویان برگزار کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 237568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha