وزیر ارشاد فعالیت بین المللی پایگاه اطلاع رسانی حج را تحسین کرد

وزیرارشاد فعالیت گسترده و بین المللی پایگاه اطلاع رسانی حج را در پوشش اخبار مرتبط با این سایت خبر رسانی تحسین و حضور عوامل خبری پایگاه را در اماکن متبرک سرزمین وحی و عتبات عالیات بسیار ارزنده توصیف کرد.

به گزارش خبرگزار ی شبستان، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای شرکت در کنفرانس بین المللی «مدینه پایتخت فرهنگی جهان اسلام» به عربستان سفر کرده بود قبل از بازگشت به کشور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی حج مستقر در مکه مکرمه حضور یافت و ضمن قدردانی از عوامل خبری این پایگاه از فعالیت گسترده و بین المللی این سایت اطلاع رسانی قدردانی کرد.

وزیر ارشاد با تاکید بر ارزشمند بودن اطلاع رسانی این پایگاه از به روز رسانی اخبار همزمان در شهرهای مکه مکرمه،مدینه منوره،کربلای معلی و نجف اشرف ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: آمادگی کامل داریم تا با تعامل بیشتر در هر چه پربارتر شدن فعالیت این سایت اطلاع رسانی سهیم باشیم.
حسینی که جمعه میهمان بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه بود ضمن مثبت خواندن مذاکرات خود با حجت الاسلام خادمی، مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه از گزارش پربار ایشان در مورد امور فرهنگی و معنوی زائران قدردانی کرد و افزود:ما به جهت خدمت هر چه بیشتر به زائران بیت الله الحرام پیگیر مسائل مورد نیاز در تهران هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان که در دیداری فشرده از اماکن تاریخی صدر اسلام در مکه مکرمه بازدید کرد توضیحات حجت الاسلام عسگری را در مورد این اماکن بسیار پسندیده و جامع خواند و مکه مکرمه را به لحاظ ارتباط این شهر با قرآن و پیامبر اسلام(ص)همواره واجد ظرفیت های تازه قلمداد کرد و افزود:من با این که خودم پیرامون حج کتابی تالیف شده دارم اما این سفر همواره رمز و راز جدیدی را برایم آشکار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان پس از حضوری چند ساعته و فشرده در مکه مکرمه ضمن دیدار و گفت و گو با مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عربستان و نیز بازدید از اماکن تاریخی صدر اسلام در مکه مکرمه،شب گذشته عربستان را به مقصد ایران ترک کرد.
پایان پیام/
 

کد خبر 238431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha