18 مدرسه علی آباد آماده اسکان مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته 18 مدرسه در شهرستان علی آباد کتول آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد پیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش سال 91 شهرستان علی آباد کتول گفت: در جشن نیکوکاری امسال دانش آموزان و خانواده های آن ها مبلغ 10 میلیون ریال کمک کردند که کمک‌های مردمی هر مدرسه برای دانش‌آموزان نیازمند همان آموزشگاه هزینه شده است.


وی در خصوص اسکان نوروزی، افزود: طبق برنامه ریزی ها، تعداد 18 آموزشگاه در شهرهای علی آبادکتول و فاضل آباد آماده اسکان و خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.


پیری با قدردانی از حمایت های مجمع خیرین مدرسه ساز، تصریح کرد: در سال جاری یکی از دبیرستان های شهرستان علی آبادکتول با همکاری و مساعدت مجمع خیرین مدرسه ساز هوشمندسازی و چندین مدرسه مقاوم سازی شده است.


مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول تصریح کرد: برگزاری همایش مجمع خیرین مدرسه ساز در اسفند امسال نیز موجبات جذب چندین خیر و کمک های خیریه خوب به مدارس را فراهم کرده است.


پیری از حمایت های رحمت اله نوروزی، نماینده شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی و همکاری شهرداری با آموزش و پرورش تشکر و از علی اکبر کی پور، فرماندار شهرستان و مسئولان شهرستانی درخواست همکاری در رفع مشکل اعتبارات و پرداخت مطالبات این اداره کرد تا آموزش و پرورش در تحقق اهداف عالی با توکل بر خداوند متعال موفقیت لازم را کسب نماید.


پایان پیام/

کد خبر 238804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha