مدارس استان مرکزی آماده اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 720 کلاس درس در استان مرکزی آماده اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز 93 است.

سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته آموزش و پرورش استان مرکزی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.


وی با بیان اینکه این تعداد کلاس درس در قالب 15 پایگاه در استان مرکزی آماده اسکان مسافران نوروزی است، ادامه داد: این کلاس ها بنابر نوع تجهیزات موجود به درجات مختلف تقسیم شده اند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه اولویت استفاده از این مکان ها با فرهنگیان است، اضافه کرد: مدارس و مراکز آموزشی آموزش و پرورش علاوه بر فرهنگیان پذیرایی دیگر افراد نیز هستند.

 

وی اظهار داشت: در ورودی تمامی شهرستان ها، مکان های اسکان نوروزی اطلاع رسانی شده است و افراد می توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و بروز مشکل به اداره آموزش و پرورش شهرستان مراجعه کنند.


وی با اشاره به اینکه در نوروز سال گذشته بیش از 30 هزار خانوار در مدارس استان مرکزی اسکان داده شدند، بیان کرد: پیش بینی می شود در سالجاری نیز این تعداد خانوار در ستادها، اسکان یابند.

 

کریم زاده بیان کرد: ستاد اسکان نوروزی استان مرکزی از 28 اسفندماه تا 14 فروردین 93 با در اختیار داشتن 288 نفر از عوامل اجرایی، آماده خدمت رسانی به میهمانان نوروزی است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 353316

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha