پیش بینی افزایش 15 درصدی مسافران نوروزی خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پروش خراسان جنوبی از اسکان مسافران نوروزی از 25 اسفند سال جاری لغایت 16 فروردین 92 خبر داد و پیش بینی کرد مسافران نوروزی استان از رشد 15 درصدی برخوردار باشد.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حمیدرضا وردی امروز (28 اسفند) در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی اظهار داشت: اسکان مسافران نوروزی از 25 اسفند سال جاری تا 16 فروردین سال آینده در خانه های معلم، مراکز رفاهی و مدارس آماده پذیرش مسافران نوروزی انجام می شود.


وی از افزایش 15 درصدی مسافران نوروزی در سال آینده خبرداد و یاد آورشد: سال گذشته 23 هزار نفر توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش اسکان داده شدند.


مدیرکل آموزش و پروش خراسان جنوبی، از آمادگی 600 کلاس درس برای پذیرش مسافران نوروزی خبرداد و گفت: 2 پایگاه در مرکز استان و 9 پایگاه نیز در شهرستان ها آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.


وی از تخفیف 50 درصدی نرخ مصوب برای فرهنگیان خبر داد و افزود: این تخفیف برای کارکنان دولت 25 درصد و برای سایر مشاغل همان تعرفه اعلام شده از سوی وزارت است.


وردی از پرداخت عیدی بازنشستگان آموزش و پرورش خراسان جنوبی همزمان با 27 اسفند ماه خبرداد و گفت: این میزان برابر با سه میلیارد تومان است که شب گذشته به حساب این افراد واریز شده است.


وی با اشاره به پرداخت پاداش 280 بازنشسته آموزش و پرورش خراسان جنوبی و اینکه مبلغ این پاداش 12 میلیارد تومان است، بیان داشت: خبرهای خوشی در فروردین ماه سال آینده به این افراد داده می شود.


وی با اشاره به ساخت دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی بیان کرد: برای ساخت این دانشگان نیاز به 10 میلیارد تومان است.


مدیرکل آموزش و پروش خراسان جنوبی به طرح مهر آفرین و تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی، باقیمانده نهضت،حق التدریسی، خانواده شهدا و فوق دیپلم به بالا اشاره کرد و گفت: 970 نفر از قرار داد معین به پیمانی تبدیل وضعیت شدند.


وی از برگزاری آزمون استعداد درخشان و نمونه همزمان با 19 و 20 اردیبهشت ماه سال آینده خبرداد و یادآورشد: ظرفیت پذیرش برای این 26 مدرسه، چهار هزار نفر است.


پایان پیام/
 

کد خبر 239047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha