485 مدرسه در کرمان، آمادگی اسکان مسافران نوروزی را دارد

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان، اعلام کرد: آموزشگاه در سراسر استان، جهت اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

قاسم آقاملایی، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان به خبرنگار شبستان گفت: 485 آموزشگاه در سراسر استان، جهت اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.


وی در تشریح اهم اقدامات انجام شده ویژه ایام نوروز خاطر نشان کرد: امسال به جهت اسکان هرچه بهترمسافران نوروزی در سطح استان 32 ستاد اسکان تشکیل شده است.
 

آقاملایی با بیان اینکه کلیه خانه های معلم در سراسر استان، آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند، اظهار کرد: در مجموع سه هزار و 868 کلاس آموزشی در سطح استان به این امر اختصاص یافته است.


وی با اشاره به اینکه نرخ اجاره کلاس های تدارک دیده شده بر اساس دستور العمل وزارت آموزش و پرورش است، عنوان کرد: کلیه عوامل دست اندر کار ستاد براساس شیوه نامه ستاد اسکان نوروزی توجیه شده اند و هیچ مشکلی وجود ندارد.


دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از وجود 150 آموزشگاه تجهیز شده در شهر کرمان خبر داد و افزود: به مسافران نوروزی که در شهر کرمان اسکان می یابند یک وعده غذا نیز توزیع می شود.


وی با تاکید بر اینکه سعی شده تا در مدت اسکان مسافران نوروزی به شایستگی و در خور شأن مردم دیار کریمان از آنان پذیرایی شود، افزود: کلیه مکان های ورزشی شامل زمین های والیبال و فوتبال در کلیه مدارس برای فعالیت های ورزشی مسافران تدارک دیده شده است.


آقاملایی تصریح کرد: به همین منظور تمامی استخرهای شنا وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان، آماده فراهم کردن فضایی پر از نشاط و شادابی به این میهمانان است.


وی با اشاره به اینکه در نوروز سال گذشته آموزش و پرورش استان، میزبان تعداد 403 هزار و 183 نفر از فرهنگیان سراسر کشور بوده است، پیش بینی کرد امسال حضور میهمانان نوروزی فرهنگی به استان ده درصد افزایش یابد.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 25504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha