افزایش 20 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس خراسان جنوبی

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افزایش 20 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان خبر داد.

علی مهدی نژاد، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: سال گذشته 23 هزار نفر مسافر توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش اسکان داده شدند.


وی با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی از 25 اسفند 91 لغایت 16 فروردین امسال در خانه های معلم، مراکز رفاهی و مدارس آماده پذیرش مسافران نوروزی انجام می شود، افزود: بیش از 600 کلاس درس، 2 پایگاه در مرکز استان و 9 پایگاه نیز در شهرستان ها آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.


رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در سال گذشته بیشتر اسکان مسافرین استان به صورت موقت انجام شده و این درحالیست که بیش از 80 درصد اسکان مسافرین تعطیلات نوروز امسال حداقل سه روزه است.


وی با اشاره به میزان استقبال مسافران از شهرستان های استان اذعان کرد: پیک مسافر استان در سال جاری به ترتیب شهرستان طبس، فردوس، بشروبه و بیرجند است.


مهدی نژاد از اسکان 18 هزار و 783 نفر مسافر در مدارس شهرهای استان از آغاز طرح نوروزی تاکنون خبر داد و یادآور شد: این تعداد شامل 4 هزار و 464 خانوار می شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 239686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha