تجهیز یک هزار و 428  کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان همدان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، از تجهیز یک هزار و 428 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی بویژه فرهنگیان از 29 اسفند تا 12 فروردین ماه سال آینده در همدان خبرداد.

محمدبداغی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار شبستان گفت: استان همدان 162 مدرسه و هزار و 428 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی از 29 اسفند تا 12 فروردین ماه سال آینده تجهیز و آماده کرده است.
 

وی با بیان اینکه سه نوع اتاق در درجه‌های الف، ب و ج با امکانات مختلف برای نوروز آماده شده است، افزود: 572 کلاس با امکاناتی از جمله فرش، پتو، وسایل گرمایشی، یخچال، گاز، تلویزیون با درجه‌های الف و ب، 394 اتاق فقظ شامل موکت با درجه‌ی ج در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
 

وی از امکان رزرو اینترنتی در کلاس های ستاد اسکان فرهنگیان همدان خبر داد و تصریح کرد: 20 درصد از مدارس از 10 اسفند ماه برای رزرو اینترنتی آماده شده اند و از 28 اسفند تا 12 فروردین ماه سال آینده نسبت به پذیرش مسافران اقدام می شود.
 

19 پایگاه در سطح استان همدان آماده پذایرایی از مهمان فرهنگی هستند
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، اظهار داشت: همچنین 19 پایگاه در سطح استان همدان طی ایام نوروز آماده پذایرایی از مهمان فرهنگی هستند.
 

بداغی خاطرنشان کرد: بسته های فرهنگی شامل نقشه استان همدان، ارائه بلیط رایگان و نیم بهاء و اهداء کتاب به فرهنگیان تحویل داده شود.
 

وی با بیان اینکه 6 مرکز خانه معلم با 195 اتاق ویژه در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد، گفت: اردوگاه ها، مراکز تربیت معلم، خوابگاه تربیت بدنی در چرخه اسکان مسافران قرار می گیرد.
 

بیش از 1100 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان همدان تجهیز شده است
وی گفت: توسط ستاد اسکان فرهنگیان یک هزار و 145کلاس در مدارس نواحی یک و دو شهرستان همدان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.
 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، افزود: امسال 31 آموزشگاه درجه یک، 12 آموزشگاه درجه دو و 22 آموزشگاه درجه سه برای اسکان مسافران در شهرستان همدان نظر گرفته شده می کوشیم تا شمار کلاس‌های درجه یک را افزایش دهیم.
 

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 60 درصد مسافران نوروزی استان همدان توسط آموزش و پرورش پذیرش شدند و امسال 50 کلاس به سبب از رده خارج شدن تجهیزات در لیست ستاد اسکان فرهنگیان همدان قرار نگرفتند.
 

بداغی عنوان کرد: لازم است ادارات در ایام نوروز امسال برخی از تجهیزات مورد نیاز را در اختیار ستاد اسکان فرهنگیان به صورت امانت قرار دهد تا بتوانیم خدمات خوبی را به مسافران ارائه دهیم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 347196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha