آمادگی بیش از هزار مدرسه استان اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: قائم مقام ستاد اسکان مسافران نوروزی استان اصفهان، از آمادگی بیش از هزار مدرسه استان اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی در این استان خبرداد.

سید کمال خشوعی، قائم مقام ستاد اسکان مسافران نوروزی استان اصفهان، با اعلام اینکه ستاد اسکان مسافرین نوروزی استان اصفهان تشکیل شده است، به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: اسکان مسافران نوروزی خصوصا مسافران فرهنگی توسط آموزش و پرورش انجام می شود که بیش از هزار مدرسه در استان اصفهان با ظرفیت 11 هزار کلاس برای این موضوع اختصاص یافته است.

 

وی افزود: این تعداد مدرسه و کلاس درس در کل استان اصفهان است که میهمانان نوروزی برای اسکان در مدارس می توانند استفاده کنند و مدیریت آموزش و پرورش نواحی و شهرستان ها برای اسکان مسافران اقدامات لازم را انجام داده اند.

 

وی با بیان اینکه 40 ستاد اسکان مسافران فرهنگی در ایام نوروز 93 تشکیل شده است، گفت: ثبت نام اینترنتی اسکان مسافران آغاز شده که در حال حاضر بیش از هزار و 100نفر از فرهنگیان برای اسکان خود د ر مدارس استان اصفهان ثبت نام کرده اند.

 

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به فعالیت های ستاد اسکان، تصریح کرد: ایجاد فضای مناسب برای اسکان و رفاه حال مسافران مدنظر و مورد تاکید ستاد است که شرابط برای مسافرین در حد مطلوب فراهم باشد.

 

وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی همانند آزین بندی اماکن، برگزاری مسابقه و مواردی از این قبیل نیز توسط دانش آموزان و مسئولان مدارس و نواحی در محل اسکان پیش بینی شده تا مسافران از برنامه های فرهنگی نیز استفاده کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 351522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha