تبریک به حماسه سیاسی ملت فهیم ایران اسلامی

ملت فهیم و هوشیار ایران اسلامی در تاریخ سی و پنج ساله انقلاب اسلامی اشان علیرغم همه توطئه ها و نیرنگ ها از سوی ابرقدرت ها و کشورهای سلطه طلبی که استقلال کشورها را زیر سوال می برند همواره سرفراز بیرون آمدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، 12 فروردین حکایت از حقیقتی دارد که در همیشه ی تاریخ ماندگار خواهد بود حکایت از مردمی که "طرحی نو در افکندند " و با عزم و اراده راسخ خویش حماسه ای آفریدند که با گذر سال ها و هجوم حادثه ها اصالت خویش را حفظ خواهد کرد.


بر اساس این گزارش، مردم فهیم جای جای ایران اسلامی در حماسه ایجاد انقلابی اسلامی نقش صددر صد قاطعی داشتند که  پس از گذشت 34 سال اقتدار و عزت آغاز سال های ما عطر و بوی دیگری دارد عطری که شمیمش جان ها را می نوازد، عطری که انسان را از شوق زیبای کسب آزادی و استقلال در حکومت اسلامی سرشار می سازد.


لازم به ذکر است، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به همه مردم ایران اسلامی در مشارکت در حماسه پرشوری که بعدها از آن تاریخ ماندگار ساخته شد، تبریک جداگانه ای به مردم شهرستان نی ریز استان فارس به خاطر گفتن صد در صدی "آری" به نظام جمهوری اسلامی می گوید.

 

گفتنی است، مردم شهرستان نی ریز بدون حتی یک رای منفی با رای آری خویش مهر تایید صد درصدی بر نظام جمهوری اسلامی زدند.


سالروز خلق حماسه 12 فروردین 58 بر حماسه آفرینان ایران اسلامی مبارک باد.

 

پایان پیام/

کد خبر 240649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha