درماندگی نظام سلطه عامل شهادت اندیشمندان هسته ای است

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: درماندگی نظام سلطه عامل به شهادت رساندن اندیشمندان هسته ای کشور است.

خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ (20فروردین) در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) اراک٬ گفت: دشمنان ایران اسلامی به قدری درمانده هستند و چشم دیدن توفیقات این مرز و بوم را ندارند که دست به ترور دانشمندان هسته ای می زنند.


وی با بیان اینکه موضوع انرژی هسته ای مسئله ای با اهمیت است و توجه به این مسئله به ویژه در قشر دانش آموز جامعه باید بیش از پیش باشد٬ افزود: این مهم توجه بیشتر مسئولان به نوجوانان جامعه را می طلبد و هیچ حکومتی با کم توجهی به دانش آموزان به کوچک ترین موفقیتی دست نخواهد یافت.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه تلاش دشمنان در جهت انحراف اقشار جامعه اسلامی بی نتیجه است٬ اضافه کرد: همه به ویژه دانش آموزان باید با همت والا و توکل بر خدا راه شهدای هسته ای را ادامه دهند و در مسیر توسعه کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند.


کریم زاده همچنین به تقارن هفته سلامت و روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و افزود: جامعه سالم همانند بدن سالم است از این رو اگر میان اجزای هر یک هماهنگی وجود نداشته باشد دچار اختلال خواهد شد.


وی اضافه کرد: سلامت جامعه نیز در گرو هماهنگی و اتحاد میان اعضای آن است که نتیجه این هماهنگی پیشرفت در عرصه های مختلف و قرار گرفتن در رتبه های برتر در جهان است.


ابوالفضل هاشمی٬ رییس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک٬ در این مراسم با بیان اینکه امروز دانش آموزان باید شهدای هسته ای را الگوی خود قرار دهند٬ گفت: شهدای هسته ای از محصولات و دست پرورده های آموزش و پرورش هستند.


وی با بیان اینکه دشمنان با طراحی نقشه های مختلف قصد به بیراهه کشاندن جوانان و نوجوانان این کشور را دارند٬ افزود: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با آگاهی و به کارگیری استعدادهای بالقوه خود در برابر تلاش های دشمنان ایستادگی کرده و امید آنان را نا امید خواهند کرد.


رییس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک در پایان با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند٬ ابراز امیدواری کرد: امیدان فردای ایران اسلامی تلاش خود را در راستای کسب موفقیت های در خور شان نظام اسلام به کار گیرند.


پایان پیام/

کد خبر 242513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha