انتقاد از بی‌برنامگی، سوء تدبیر و خودخواهی مسئولان دانشگاه آزاد

رضا رحمانی در نطق میان دستور خود گفت:بیایید بدون اینکه وامدار کسی باشیم به خاطر مردم و با تصمیم قاطع دانشگاه آزاد را موظف کنیم در موضوع نقل و انتقالات دانشجویان ضوابط وزارت علوم را مراعات کنند

به گزارش خبرگزاری شبستان، رضا رحمانی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور امروز چهارشنبه 11 اسفند خود با اشاره به حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: آمریکا و استکبار جهانی می‌خواستند پاسخ خیزش انقلابی ملت‌های مسلمان و تشکیل خاورمیانه اسلامی در مبدأ و خاستگاه این انقلاب‌ها یعنی جمهوری اسلامی ایران بدهند لذا توطئه پیچیده 25 بهمن را طراحی کردند.

وی اظهار کرد: سران کوته‌فکر داخلی فتنه بازیچه و ابزار اهداف و سیاست‌های آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در باز‌ی‌سازی برای دشمنان ملت ایران در این مسیر شدند.

رحمانی تصریح کرد: ضربه به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و خدشه بر عزت و حیثیت نظام که در رأس آنها ولایت‌فقیه برای فرزندان انقلاب قابل تحمل نیست چرا که ولایت ما ستون خیمه انقلاب اسلامی است و استمرار حرکت انبیا است.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند پشتیبان ولایت‌فقیه تا آسیبی به مملکت‌تان نرسد، تصریح کرد: بر همه دلسوزان انقلاب فرض است با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبر فرزانه با وحدت و همدلی حول محور ولایت با قاطعیت در مقابل انواع توطئه‌های دشمنان به ویژه جنگ نرم با بصیرت مقابله کنند.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موضوع نقل و انتقالات دانشجویان در این دانشگاه که متأسفانه ناموس، شرف و شخصیت مردم را به مخاطره انداخته و تبدیل به معضلی برای پدران و مادران عزیز شده‌ است یکی از مشکلاتی است که به آن رسیدگی شود.

وی یادآور شد: مسئولان این دانشگاه بدون پایبندی به ضابطه مشخصی در این خصوص ابتدائا مردم را با مشکل مواجه و سپس اظهار می‌دارند در صورتی که از نماینده نام بیاورید مشکل‌تان حل خواهد شد هر چند که در عمل فارغ از غلط بودن شیوه، این اتفاق نیز نمی‌افتد.

وی با انتقاد از وضعیت مدیریتی و روابط حاکم بر دانشگاه آزاد خطاب به نمایندگان تصریح کرد: بیایید بدون اینکه وامدار کسی باشیم به خاطر مردم و با تصمیم قاطع آنها را موظف کنیم در موضوع نقل و انتقالات دانشجویان ضوابط وزارت علوم را مراعات کنند و خانواده‌ها و فرزندان‌مان را از دربه‌دری و تهدیدات گوناگون که فقط به خاطر بی‌برنامگی و سوءتدبیر و خودخواهی یک نفر آنها را آزار می‌دهد، برهانیم.

پایان پیام/

 

کد خبر 24291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha