برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان مرکزی

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این استان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله حسینخانی٬ مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: آزمون کتبی مرحله اول طرح تربیت حافظان قرآن کریم در روز جمعه 13 اردیبهشت آینده در استان برگزار می شود.


وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در مراکز برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم شامل موسسات قرآنی، حسینیه ها، بقاع متبرکه و غیره برگزار خواهد شد.


مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود٬ ادامه داد: بخش کتبی محتوای آزمون شامل صحت حفظ و 4 گزینه ای است.


حجت الاسلام حسینخانی اظهار کرد: افرادی که در مرحله آمون شفاهی حد نصاب نمره را کسب نکردند نیز می توانند در این مرحله شرکت کنند.


وی اضافه کرد: مرحله اول طرح تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با برگزاری این آزمون کتبی در اردیبهشت ماه پایان می پذیرد و از ابتدای خرداد ماه سال جاری مرحله دوم آغاز می شود.


مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در پایان تصریح کرد: در مرحله آزمون شفاهی 1600 نفر شرکت کننده در سطح استان حضور داشتند.


پایان پیام/
 

کد خبر 245040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha