ملت ایران آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و تاریخی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ملت ایران آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و تاریخی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک٬ (7 اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد٬ ضمن تاکید بر حضور گسترده ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: ملت ایران برای برگزاری انتخاباتی پرشور و تاریخ ساز آماده است.


وی با اشاره به اینکه انتخابات در سایه وحدت و ولایتمداری مسوولان و ملت برگزار می شود٬ افزود: جمهوری اسلامی ایران برای انتخاباتی پرشور و تاریخی آماده است و بار دیگر حقانیت نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت دین مدار را به جهانیان نشان می دهند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم باید حضور گسترده در انتخابات داشته و با تیزبینی افرادی لایق و متعهد را برگزینند، خاطرنشان کرد: این حضور گسترده و آگاهانه خنثی کننده توطئه های دشمنان است.


آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک هفته زن و میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام٬ حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگوی رفتاری و شخصیتی برای آحاد ملت به ویژه زنان است.


در ادامه این نشست علی اکبر شعبانی فرد٬ استاندار استان مرکزی در این نشست نیز ضمن تاکید بر حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات گفت: دشمن در صدد توطئه افکنی و کارشکنی است اما مردم و مسوولان باید آگاه بوده و این توطئه ها را خنثی کنند.


وی با اشاره به اینکه محوریت دشمنی نظام سلطه با ایران بر ولایت فقیه گذاشته شده است٬ افزود: همه اقشار جامعه وظیفه دارند با جان و دل از این ثروت و سرمایه ارزشمند نظام دفاه و حمایت کنند.


استاندار مرکزی نا امید کردن مردم از حاکمیت و سوء استفاده از تورم٬ افزایش فشارهای اقتصادی خارجی، سوء استفاده از تایید صلاحیت ها و ایجاد پیوند بین نارضایتی های سیاسی و اقتصادی را از جمله اهداف دشمن علیه نظام دانست.

 

وی قانون مداری و حفظ اخلاق اسلامی و دینی را برای نامزدها ضروری دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری از کارهایی که مطابق با موازین اخلاقی و اسلامی نیست و خواسته دشمن است بپرهیزند.

 

گفتنی است٬ در نشست شورای اداری استان از برترین های جشنواره شهید رجایی سال 90 استان مرکزی با حضور مقامات استانی تجلیل شد و در ارزیابی های استانداری مرکزی از 75 دستگاه اجرایی، 15 دستگاه حائز رتبه عالی شدند و 19 دستگاه دیگر در شاخص های عمومی و تخصصی مورد تقدیر قرار گرفتند.


پایان پیام/

کد خبر 247850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha