عزم و اراده و ایمان به خدا راه موفقیت و سعادت است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: عزم واراده و ایمان پروردگار متعال راهی موثر در راستای رسیدن به موفقیت و سعادت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، امروز(21 خرداد) در دیدار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، ورزشکاران و سمن های جوانان این استان که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان برگزار شد، گفت: اراده قوی و عزم راسخ و ایمان به خدا متعال موثرترین راه برای موفقیت در عرصه های مختلف است.


وی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی شاهد موفقیت و پیروزی جوانان در مقابل دشمن بودیم، ادامه داد: ملت ایران اسلامی و جوانان این مرزو بوم با عزم و اراده قوی و ایمان به خدا در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و سربلند از این میدان بیرون آمدند.


آیت الله دری نجف آبادی افزود: استان مرکزی از دیر باز مهد پرورش بزرگ مردانی بوده است که در کشور و دنیا درخشیده اند و باید در بخش ورزشی نیز این چنین باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بر تقویت روحیه ورزشکاری تاکید کرد و گفت: باید از این فرصت طلایی حضور جوانان برای پرورش انسان های سالم، نیرومند و ولایی بهره بگیریم.

 

اخلاق مداری رمز پیروزی و سربلندی


این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش رمز هر موفقیتی را موفقیت اخلاقی، روحی و تربیتی دانست و بیان کرد: اگر افراد در این میدان موفق باشند در بخش های دیگر نیز به موفقیت دست پیدا می کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به همسویی و حرکت هماهنگ دستگاه های فرهنگی و متولی امور جوانان اشاره کرد و افزود: باید همه با هم هماهنگ باشند و در یک راستا گام برداشته و از موازی کاری بپرهیزند.
 

پایان پیام/

کد خبر 375418

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha