تحقق حماسه اقتصادی ایران را به بهترین صادرکنندگان تبدیل می کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: جمهوری اسلامی ایران می تواند با تحقق شعار حماسه اقتصادی یکی از بهترین صادر کنندگان محصولات باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک صبح امروز(12تیر) در جلسه کلاس درس اخلاق مدیران و مسئولان ادارات استان گفت: با برنامه ریزی در راستای حماسه اقتصادی می توان با بازارهای بزرگ دنیا قرارداد بست و به عنوان یک قطب صاحب قدرت وارد میادین رقابت شد.


وی با بیان اینکه حماسه اقتصادی نیاز به همت و برنامه ریزی و بهره گیری از تجارب دنیا دارد، افزود: عزتی که خداوند در قرآن کریم برای مومنین فرموده است یکی از عوامل آن اقتدار،‌ توانمندی و عزت اقتصادی است.


امام جمعه اراک گفت:‌مسئولان و تولید کنندگان باید با تبدیل تهدیدها به فرصت و ضعف ها به قوت بتوانند رشد اقتصادی بر پایه بهره مندی و تحول ایجاد شود.


آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به حضور 75درصدی مردم استان در پای صندوق های رای تصریح کرد: پیروز این انتخابات مردم و دولت بودند که توطئه های دشمن را نقش برآب کردند.


نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اغتشاشات و درگیری های بین مخالفان و موافقان مرسی، ادامه داد: کشتار مردم مصر به نفع اسرائیل است.


پایان پیام/

کد خبر 269442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha