تعامل هر چه بیشتر روسای سه قوه راهی برای حل مشکلات کشور

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تعامل و همدلی هرچه بیشتر قوای سه گانه راهی موثر برای حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار با اعضای قوه قضاییه استان مرکزی که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرگفت: امروز که این عزیزان در کنار ما نیستند باید جامعه را به سمت و سوی ارزش های ناب اسلامی و شهید و شهادت و آرمان های این عزیزان به پیش ببریم.


وی با اشاره به اهمیت تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر سه قوه افزود: روسای سه قوه با تعامل باید مشکلات کشور را حل کنند و در امور پیگیری داشته باشند تا از اتفاقات و مشکلات پیشگیری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در کشور گفت: برای پیشگیری از بروز مشکلات باید فرهنگ‌سازی و آموزش های لازم ارایه و از افراد با کفایت، لایق، مدیر و مدبر در امور استفاده شود.


آیت الله دری تعامل قوای سه‌گانه را فرصتی مناسب برای تحقق جهاد اقتصادی و قضایی در کشور دانست و خاطر نشان کرد: در سالی که با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است همه باید برای تحقق این مهم در هر بخشی که فعالیت دارند تلاش کنند.


وی حماسه سیاسی را منشاء برکت در جامعه دانست و اضافه کرد: با اقدامات و تعاملات صحیح می‌توان حقوق مردم را در عرصه‌های بین‌المللی مطالبه کرد و حضور قدرتمندی در سطح بین المللی داشته باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 266408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha