برنامه ریزی در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان ضروری است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: :برنامه ریزی در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان امری ضروری و از راه‌های مبارزه با فساد و فحشاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، امروز(18 دی) در نشست درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در حسینیه شهدای بیت ایشان برگزار شد، گفت: نهاد خانواده یکی از اصلی ترین نهادهای اجتماعی در جامعه است که توجه به این نهاد امری ضروری است.


وی با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی باید برنامه ریزی بلند مدت و مدون داشته باشند، ادامه داد: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای خانواده ها ضروری است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را به نسل جوان بشناسانیم چرا که آشنایی جوانان و نوجوانان با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا، انقلاب اسلامی را بیمه می کند.


آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بیکار ننشسته اند و همواره در صدد ضربه زدن به ارزش های اسلامی هستند.


وی ادامه داد: ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم باید آگاه و هوشیار باشند و این توطئه ها را در نطفه خنثی کنند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رسانه های خارجی در صدد ترویج فحشا و فساد در جامعه ایران اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: مبارزه با فحشا، فساد، اعتیاد و بی بند و باری باید سرلوحه تمام امور قرار گیرد.


وی برنامه ریزی در حوزه های ازدواج و اشتغال جوانان را ضروری دانست و ادامه داد: یکی از راه های مبارزه با فساد و فحشا در جامعه فراهم کردن شرایط ازدواج برای جوانان است که مسوولان و والدین باید در این راستا کوشا باشند.


پایان پیام/

کد خبر 330829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha