تقدیر از پاسداران نمونه سپاه ناحیه اراک با حضور نماینده ولی فقیه

خبرگزاری شبستان: در آستانه روز پاسدار و میلاد با سعادت امام حسین(ع) در مراسمی با حضور امام جمعه اراک، از پاسداران نمونه سپاه ناحیه اراک با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز (10 خرداد) در آستانه فرا رسیدن روز پاسدار و میلاد با سعادت امام حسین(ع) در جمع پاسداران سپاه ناحیه اراک ضمن تقدیر از رشادت های پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران مدافعان حریم انقلاب هستند و به دلیل مقام رفیعی که دارند روز ولادت حضرت امام حسین(ع) به نام پاسدار نامگذاری شده است.


وی با بیان اینکه پاسداران صیانت از دو جبهه ایمان و کفر را بر عهده دارند، ادامه داد: اگر فداکاری و از خودگذشتگی و دلدادگی پاسداران نبود شاید امروز این آرامش و امنیت در جای جای میهمن اسلامی به بار نیامده بود.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی عزت و اقتدار حسینی را دوباره عینیت و تداوم بخشیدند، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی پیروان واقعی و ادامه دهندگان راه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و نهضت خونین عاشورا هستند.

آیت الله دری نجف آبادی، در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سپاهیان باید اهداف و انگیزه های حضرت سیدالشهدا(ع) را برای نسل های جوان و نوجوان جامعه اسلامی بیان کنند، گفت: هدف امام حسین(ع) از قیام، حفظ اسلام ناب محمدی و زنده نگه داشتن سنت جدش بود که ما نیز ادامه دهنده راه ایشان باشیم.
 

وی با بیان اینکه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) با قیام خود درس عزت و آزادگی را به همه آموخت، افزود: رزمندگان ایران اسلامی نیز با تاسی از آن امام همام در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.


امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان در حال حاضر اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب جنگ نرم را پیش گرفته و در صدد ضربه زدن به ارزش های اسلامی ما از این راه هستند.


آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه نسل جوان جامعه اسلامی باید آگاه باشند و این توطئه ها را خنثی کنند، ادامه داد: آشنا سازی این قشر از جامعه با سیره اهل بیت (ع) به خصوص حضرت سیدالشهدا(ع) راهی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

 

گفتنی است، در این مراسم از سرتیپ دوم پاسدار مهدی صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و پنج پاسدار نمونه سپاه ناحیه اراک با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 372074

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha