نسل جوان فرهنگ بسیجی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نسل جوان و نوجوان ایرانی باید هر چه بیشتر با فرهنگ و تفکر بسیجی آشنا شده و این فرهنگ متعالی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک(4 آذر) در دیدار با بسیجیان ادارات کل استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: تفکر و روحیه بسیجی باید هر چه بیشتر در جامعه نهادینه شود.


وی با اشاره به فعالیت نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس افزود: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن خدمات و برکات فراوانی را برای انقلاب اسلامی و نظام داشته است.


امام جمعه اراک در ادامه به نقش بی بدیل بسیجیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه جهاد اقتصادی و علمی، خنثی کردن توطئه های دشمنان، جنگ نرم و حفظ امنیت پایدار و بسیاری از عرصه های دیگر نقش موثری دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: نقش بسیج در زمینه های مختلف علمی و  فنی از ابتدای انقلاب بر کسی پوشیده نیست و شاهد رشد و شکوفایی و درخشیدن دانشمندان جوان ایرانی در عرصه های مختلف بوده ایم.


وی خاطر نشان کرد: نسل جوان و نوجوان ایرانی باید هر چه بیشتر با فرهنگ و تفکر بسیجی آشنا شده و این فرهنگ متعالی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

 

این مقام مسوول ادامه داد: ایران اسلامی باید از نظر علمی به سطحی برسد که نه تنها تامین کننده نیاز خود باشد بلکه توانایی صدور علوم و فنون و تولیدات خود به جهانیان را داشته باشد.


آیت الله دری نجف آبادی همچنین به مذاکرات 1+5 اشاره کرد و گفت: امید است این مذاکرات در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای و غنی سازی اورانیم به نتایج مطلوب برسد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 316709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha