نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر و بروز موج اختلاف افکنی در جامعه پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک٬ (13اردیبهشت) در خطبه های نمازجمعه اراک گفت: نامزدها در زمان تبلیغات تنها برنامه های خود را اعلام کنند و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.


وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: مردم باید بر اساس شاخص های تعیین شده رهبرمعظم انقلاب اسلامی نامزد اصلح را انتخاب کنند.


امام جمعه اراک با تاکید بر حضور مردم برای خلق حماسه سیاسی٬ اظهار کرد: مردم پس از پیروزی انقلاب همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و این مهم را با تحقق حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به دنیا ثابت خواهند کرد.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر و هفته معلم اضافه کرد: کارگران برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش کرده زیرا این قشر نقش بسزایی در تولید کالای با کیفیت ایرانی دارند.


آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه باید به موضوع تعلیم و تربیت بیش از پیش توجه شود٬ گفت: معلمان و فرهنگیان با حماسه علمی در تربیت فرزندان به عنوان آینده ساز انقلاب اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.


وی در ادامه با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن تصریح کرد: بانوان در تحکیم بنیان های خانواده نقش بسزایی دارند و باید برای الگوگیری و شناخت حضرت فاطمه (س) بیشتر تلاش کنند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حضرت زهرا (س) را اسوه حسنه و نمونه انسان کامل دانست و افزود: شناخت حضرت زهرا (س) برای مردم به ویژه بانوان ضروری است.


پایان پیام/

کد خبر 249687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha