نهم دی روز تجلی بصیرت و عشق به ولایت است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نهم دی روز تجلی بصیرت و عشق به ولایت در تاریخ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، (8 دی) در جمع کارکنان کادر و وظیفه پادگان 42 قدر اراک، گفت: نهم دی ماه را روز خلق حماسه، تجلی بصیرت و عشق به ولایت است که این روزبزرگ را باید برای همیشه جشن گرفت.


وی با بیان اینکه بصیرت و وقت شناسی مردم و تبعیت از ولایت فقیه سبب شد تا در نهم دی ماه شاهد خلق حماسه ای ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره این روز بر همگان واجب و ضروری است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان کرد: نهم دی 88 یادآور پیوند ناگسستنی ملتی آگاه و مقتدر با ولایت است.


امام جمعه اراک ادامه داد: ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی در این حادثه به دنیا ثابت کردندکه به ارزش های اسلامی و انقلاب پایبند بوده و در راستای دفاع از این ارزش ها تا پای جان ایستادگی می کنند.


این مقام ارشد استان اضافه کرد: ملت ایران باید آگاه و هوشیار باشندو بدانند که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بیکارننشسته اند و در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی هستند.


پایان پیام/

کد خبر 327693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha