حماسه 9دی،اثبات کننده پیوند عمیق مردم و رهبری/فتنه گری بخشودنی نیست

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار برخورد قانونی و منطقی با کسانی شد که آگاهانه فتنه سال 88 را ایجاد کردند و در مقابل مردم و رهبری و میراث شهدا ایستادند.

دکتر قاسم جعفری، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد از 9 دی به عنوان حماسه ای بزرگ یاد کرد و افزود: این حماسه بار دیگر ثابت کرد که مردم به وجود آورنده و نگهدارنده و حافظ انقلاب هستند و با تمام وجود از آن پاسداری می کنند.
 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شوراس اسلامی با اشاره به دوران سخت سال 88، افزود: 8 ماه فتنه آن زمان بی شک هزینه ای بسیار سنگین تر از 8 سال دفاع مقدس به انقلاب تحمیل کرد چرا که سران فتنه آبروی 32 ساله نظام را یک جا به تاراج گذاشتند.
 

جعفری تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس با تقدیم تعداد زیادی شهید، آزاده و جانباز، آبرو و حیثیت فراوانی را برای انقلاب جمع آوری کرد ولی همه این سرمایه به دست آمده در فتنه 88 تهدید شد.
 

وی خاطرنشان کرد: با این وجود مردم در حماسه 9 دی نشان دادند که پای انقلاب هستند و در هر حالتی پای نظام ایستادگی می کنند.
 

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی با بیان اینکه رهبری با دعوت فتنه گران به تبعیت از قانون در حق افرادی که دچار فتنه شده بوده و با وجود آورنده و سبب ساز برافروخته شدن فتنه شده بودند، کمال دلسوزی را داشتند و مراحل امر به معروف و نهی از منکر را رعایت کردند، اظهار داشتند: با وجود همه این تلاش ها عده ای نخواستند واقعیت را بپذیرند.
 

وی متذکر شد: به طور حتم این 13 میلیون نفر کسانی نبودند که با انقلاب و نظام مشکل داشتند بلکه فقط در فرآیند انتخابات احساس می کردند که انتخاب فرد مورد نظر آنها می تواند برای نظام مفید باشد و بعد از روشنگری به ویژه بعد از خطبه های حکیمانه رهبری، به آغوش نظام برگشتند و مسیر طبیعی خود را طی کردند.
 

وی یادآور شد: علیرغم تلاش های بی وقفه دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم و کمک های رسانه ای، که سعی داشتند مردم را از نظام جدا کنند، مساله ای که تمام کننده این فتنه بود حضور میلیونی مردم ولایت مدار در حماسه 9 دی بود که دشمنان را نابود و بر سر جایشان نشاند.
 

دکتر جعفری از یوم الله 9 دی به عنوان یکی از بزرگترین یوم الله ها یاد کرد که انقلاب را از چالش و مسیر انحراف رهایی داد و می بایست خاطره شیرین آن تا همیشه زنده بماند.
 

وی به گفته برخی انسان های عقل کل مبنی بر رسیدن دوران آشتی و صلح و گذشت بر فتنه گران اشاره کرد و گفت: در فتنه 88 نظام و جمهوری اسلامی به چیزهایی متهم شد که حتی منافقین در سال 61 نیز این کار را نکردند.
 

وی ادامه داد: باید با کسانی که آگاهانه فتنه ایجاد کردند و در مقابل مردم و رهبری و میراث شهدا ایستادند برخورد قانونی، منطقی و درست صورت گیرد وگرنه زمینه برای ایجاد اتفاقات بعدی از بین نمی رود و تهدیدات باز هم به وجود می آید.
 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه فتنه از قتل هم سنگین تر است، متذکر شد: ما به دنبال انتقام با نگاه شخصی نیستیم ولی نباید با فتنه گران کنار آمد بلکه باید با یک برخود قانونی با آنها برخود کرد.
 

وی در پایان یادآور شد: باید با انتخاب یک مسیر درست و منطقی، با فتنه گران برخود و حضور مردم را یادآور شد و از آنها تجلیل کرد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 326904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha