هماش«انقلاب سوم»برگزارمی شود/اسکان زائران پیاده رضوی درمسجدزینبیه مشهد

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون شهید روحی مشهد از برگزاری همایشی با عنوان «انقلاب سوم» همزمان با حماسه مردمی 9دی در محل این کانون خبر داد.

علی اکبر روحی، مدیر کانون شهید روحی مشهد در این ر ابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: مراسم گرامیداشت حماسه 9دی برای سومین سال متوالی در قالب همایش های بصیرت افزایی در رابطه با فتنه 88 در این کانون برگزار می شود.


وی با بیان اینکه همایش «انقلاب سوم» با حضور 500نفر برگکزار می شود، خاطر نشان کرد: این همایش با سخنرانی مهدی کوچک زاده ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی (9دی) ساعت 20در محل مسجد زینبیه واقع در مطهری شمالی 2برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد افزود: این همایش به منظور پاسداشت حماسه مردمی 9 دی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه این روز(9دی) را زنده نگه دارید برگزار می شود.


وی به برنامه های جنبی این همایش" انقلاب سوم" اشاره کرد و خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه " اینفو گرافی فتنه" ، توزیع لوح فشرده و کتاب " بصیرت و فتنه" از جمله برنامه های جنبی این همایش است.


روحی در توضیح محتوی کتاب" بصیرت و فتنه" تصریح کرد:این کتاب برگرفته از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری پیرامون بصیرت و استقامت می‌باشد که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون جمع‌آوری شده است وهمچنین در این کتاب ضمیمه‌ای تحت عنوان فتنه قرار دارد که به توصیف شرایط فتنه در بیانات ایشان می‌پردازد.


وی همچنین در ادامه به اسکان 200نفر از زائران پیاده بارگاه منور رضوی شهرستان کاشمر در مسجد زینبیه خبر داد و گفت: این زائران به مدت 3شب مهمان کانون فرهنگی هنری شهید روحی و مسجد زینبیه هستند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد در همین زمینه افزود:علاوه بر اسکان زائران پیاده در این مسجد درب مسجد بصورت شبانه روزی برای زائران پیاده بارگاه منور رضوی باز است.


روحی همچنین به برگزاری مراسم عزاداری شب رحلت پیامبر(ص)و امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) به مدت 4شب در محل کانون خبر داد و تصریح کرد: مراسم عزاداری همراه با سخنرانی حجت الاسلام جعفریان ، استاد حوزه علمیه خراسان و سخنران حرم رضوی همراه با مداحی و مرثیه سرایی برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 327636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha