ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده ها از اقدامات خوب امداد است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده ها از اقدامات خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، (12 اسفند) به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با مدیر کل و پرسنل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ضمن تقدیر از خدمات این عزیزان گفت: ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده های تحت حمایت از اقدامات بسیار خوب این نهاد است.


وی خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال و ورود به عرصه های مختلف کار و فعالیت بسیاری از مشکلات این خانواده ها را برطرف می کند.


آیت الله دری نجف آبادی در ادامه فرهنگ سازی را کلید فقر زدائی از جامعه دانست و ادامه داد: باید در این راستا تلاش شود و اگر فرهنگ جامعه ای بالا رود بسیاری از مشکلات آن جامعه مرتفع خواهد شد.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از بیان کرد: این نهاد حمایتی یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است که در راستای کمک به محرومان و فقر زدایی تاسیس شده است.

 

وی با اشاره به وجود آسیب های مختلف در جامعه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) باید اصل پیشگیری در جهت احیاء و آبادانی ، گسترش عدالت به معنی واقعی و تاکید بر اصل احسان و نیکی و خدمت به بندگان خدا را اولویت کاری خود قرار دهد.


پایان پیام/

کد خبر 348955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha