آزادگان و ایثارگران سند زنده ایثار و شهامت برای نسل جوان هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آزادگان و ایثارگران سند زنده ایثار، از خودگذشتگی و شهامت برای نسل جوان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، شامگاه گذشته (27 مرداد) در دیدار با آزادگان استان مرکزی که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در بیت ایشان برگزار شد، گفت: آزادگان و ایثارگران نمادی ازعشق و ایمان و فداکاری هستند که در راه آزادی میهن خویش از خودگذشتگی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این عزیزان سند زنده ایثار و شهامت و از خودگذشتگی هستند، بیان کرد: این عزیزان ادامه دهنده راه اسیران کربلا و پیام رسانان مکتب عاشورا هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه افزود: این عزیزان باید با بیان خاطرات خود و سختی ها و شکنجه هایی که در راه اسلام و ایران اسلامی کشیدند، آیندگان را با ارزش های انقلاب اسلامی و نقش حیاتی مقاومت آشنا می کنند.


آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون رشادت ها ایثارگران و شهیدان است
امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی و ایثار گری آزادگان و جانبازان است، افزود: این عزیزان برای دفاع از ارزش های انقلاب جان خود را فدا کردند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به سال های جنگ و بعد از آن اسارت آزادگان اشاره کرد و گفت: آزادگان ایران اسلامی و خانواده های آنها درس ایثار و از خودگذشتگی و صبر و پایداری را از حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و اسیران کربلا آموختند.


آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: امروز نیز ملت ایران همچون دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آماده دفاع از ایران اسلامی و ارزش های خود هستند و با هوشیاری و آگاهی توطئه های دشمن را خنثی کرده و انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان دور نگاه می دارند.


وی با اشاره به اینکه آزادگان در دوران اسارت خود رنج و سختی دوری از خانواده و وطن و همچنین شکنجه های دشمن را تحمل کرده و از رسالت و ماهیت خود دور نشدند.


پایان پیام/

کد خبر 394694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha