حضور مردم در برنامه های دهه فجر ندای پشتیبانی همه جانبه از انقلاب است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حضور مردم در برنامه های دهه فجر ندای پشتیبانی همه جانبه از انقلاب و آرمان های امام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، شب گذشته(8 بهمن) در نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی که در بیت ایشان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به برکت روشنگری امام خمینی(ره) و حضور گسترده مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به پیروزی رسید و جشن های انقلاب نیز باید همچون سنوات گذشته به صورت مردمی برگزار شود.


وی با بیان اینکه برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی 22 بهمن سرلوحه تمام برنامه هاست، ادامه داد: این حضور آگاهانه نشان دهنده پایبندی ملتی بزرگ به آرمان های انقلاب، امام و نظام است.

 

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: ستاد برگزاری جشن های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید با تبلیغات گسترده، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه تشویق کنند.

 

امام جمعه اراک اضافه کرد: استان مرکزی زادگاه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است و برنامه های این دهه به ویژه گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی باید در بیت ایشان و با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شود.


این مقام مسئول بر برگزاری برنامه های با محتوا و تاثیرگذار تاکید کرد و گفت: این امر راهی برای تبیین آرمان های امام و ارزش های انقلاب در بین نسل جوان و نوجوان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به مشکلات و معضلات ترافیک در کلان شهر اراک گفت: نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی در جامعه راهگشای این مشکل بزرگ است و احداث فروشگاه ها و سوپرمارکت های بزرگ، احداث مراکز تجاری در حاشیه های شهر راهی برای تمرکز زدایی و حل مشکل ترافیکی است.


امام جمعه اراک ادامه داد: در حال حاضر 46 دستگاه دولتی در حل مشکلات ترافیکی کلان شهر اراک نقش کلیدی دارند که همکاری، همیاری و تعامل دستگاه های دولتی با هم و با مردم می تواند در آینده ای نزدیک مشکل ترافیکی این شهر را حل کند.


پایان پیام/ 

کد خبر 337250

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha