ملت ها در برابر نسل کشی های اسرائیل ساکت ننشینند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ملت های آزاده و مسلمانان جهان در برابر نسل کشی و کشتار بی رحمانه مردم غزه توسط اسرائیل ساکت ننشینند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک،(24 مرداد) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، با اشاره به جنایات وحشیانه و کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه گفت: ملت های آزاده، مسلمانان جهان و مجامع بین المللی نباید در مقابل این جنایات سکوت کنند و باید با فریاد مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از جنایت ها نشان دهند.

 

وی با اشاره به اینکه اسرائیل با حمایت آمریکا در اوج وحشی گری، بسیاری از زنان و کودکان بی دفاع غزه را به خاک و خون کشیده است، افزود: وظیفه همه است که در مقابل این جنایات به پا خواسته و مظلومیت قدس شریف و مردم بی دفاع غزه را فریاد زده و خواستار پایان این جنایات شوند.


دفاع از حقوق حقه ملت ایران ضروری است
امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت ها و تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای باید با درایت و بصیرت و تیزهوشی از کیان و اقتدار و حقوق به حق ملت ایران دفاع کنند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران سربازان جبهه دیپلماسی هستند، ادامه داد: دفاع از حقوق حقه ملت ایران توسط این عزیزان ضروری است.


وی در بخش دیگری از سخنانش عزت و اقتدار کنونی ملت ایران را مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا ،جانبازان و ایثارگران دانست و بیان کرد: امروز نیز باید با مدیریت جهادی عزت و اقتدار ایران حفظ شود.


آیت الله دری نجف آبادی، با بیان اینکه استقرار و حاکمیت مدیریت جهادی در تمامی ابعاد و بخش های جامعه از ملزومات حیاتی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: مدیریت جهادی ضامن رونق اقتصادی است و باید در این راستا با سرمایه گذاری و کارهای حساب شده به افزایش سرانه تولید و تقویت بسترهای اشتغال برای افراد جامعه به ویژه نسل جوان پرداخته شود.
 

نمازگزاران  امروز پس از اقامه نماز جمعه این هفته اراک با تجمع در مقابل مصلای بیت المقدس این شهر به راهپیمایی پرداخته و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و برادر مسلمان حمایتت می کنیم خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دادند.

 

همچنین در شهرهای دیگر استان مرکزی نیز مردم ولایتمدار و انقلابی استان بعد از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی در محکومیت این نسل کشی ها پرداختند و خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به این جنایات شدند.

 

پایان پیام/

کد خبر 393564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha