فلسفه نظام اسلامی پایبندی به ارزش ها و دعوت به خوبی هاست

خبرگزاری شبستان:امام جمعه شهر یاسوج فلسفه نظام انقلاب اسلامی را پایبندی به ارزش ها، دعوت به خوبی ها و نهی از منکرات عنوان وافزود:همه ما در مقابل این نظام مسئول هستیم و اگر کوتاهی کنیم، مرتکب گناهی بزرگ شده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج در دیدار مدیرکل و جمعی از مدیران کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد که امروز (14 اسفند) به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته "احسان و نیکوکاری" با امام جمعه یاسوج، ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته "احسان و نیکوکاری"، گفت: کمیته امداد یک موهبت الهی و یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که امام راحل برای خدمت به محرومین و نیازمندان تأسیس کرد.

آیت الله حسینی با اظهار خوشحالی از برنامه های کمیته امداد در حمایت و خدمت به محرومین، بیان داشت: هرکس در حد توان و مسئولیت باید نسبت به این امر خیر پیش قدم باشد.

وی افزود: این انقلاب آسان به دست نیامده و در راستای حراست از این انقلاب صبر و شکیبایی و ازخود گذشتگی و مسئولیت ضروری است.

حسینی فلسفه نظام انقلاب اسلامی را پایبندی به ارزش ها و دعوت به خوبی ها و نهی از منکرات عنوان کرد و گفت: همه ما در مقابل این نظام مسئول هستیم و اگر کوتاهی کنیم، مرتکب گناهی بزرگ شده ایم.

وی با بیان این مطلب که خدمت در کمیته امداد توفیق بزرگی است که نصیب امدادگران شده، تصریح کرد: کار امدادگران کمک به محرومین جامعه است و امدادگران باید قدردان خود باشند.

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: در راستای خدمت به محرومین جامعه فرصت را غنیمت بشمارید و تا توان دارید خدمت کنید و مشکل مردم به خصوص نیازمندان را رفع کنید.

بر اساس این گزارش در ادامه، سیدغلامرضا متقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار ضمن تشکر از همکاری ها و رهنمودهای امام جمعه شهر یاسوج، بیان داشت: همه انبیاء الهی در طول تاریخ خدمت به محرومین را سفارش نموده اند.

متقی تصریح کرد: کمیته امداد به تأسی از رفتار و کردار ائمه در این راستا گام برداشته و امید است با تلاش همگانی بتوانیم راهگشای مشکلات و نیازمندی های مردم محروم باشیم.

وی به جشنواره نیکوکاری اشاره کرد و گفت: در این راستا تبلیغات و فضاسازی لازم صورت گرفته و همه پایگاه های کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

متقی با اشاره به این که کمیته امداد در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید، گفت: دیدار با ائمه جمعه و جماعات و استفاده از رهنمودهای حکیمانه آنان زمینه ارائه خدمات بهتر به محرومین و ایتام را فراهم خواهد آورد.

پایان پیام/

کد خبر 349850

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha