جشن نیکوکاری یکی از مصادیق واقعی امورات خیر است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد کار کمیته امداد را خدمت رسانی دانست و افزود: جشن نیکوکاری یکی از نمونه های بارز امورات خیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با فرمانده سپاه و فرماندهان نواحی مقاومت شهرستان گچساران، گفت: امر خیر مختص یک گروه خاص نیست و کار کمیته امداد خدمت رسانی یا همان کار خیر است که همه به نوعی در این امر خیر سهیم هستیم.

وی جشن نیکوکاری را یکی از مصادیق واقعی امورات خیر عنوان کرد و گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افتخار دارم که به عنوان یک امدادگر رزمنده و جانباز در خدمت مردم باشم.

متقی، سپاه و کمیته امداد را مکمل هم برشمرد و گفت: با توجه به نشست استانی دستگاه های عضو ستاد نیکوکاری مقرر شده که همه دستگاه های عضو ستاد نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد نتایج مطوب و کمک بیشتر مردم خیر و نیکوکار استان باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، بر اساس این گزارش در ادامه، جهانگیر انصاری، فرمانده سپاه گچساران نیز در این نشست، بیان داشت: امدادگران خادمین واقعی مستمندان هستند و وظیفه بسیجیان همکاری با کمیته امداد در همه زمینه هاست.

وی آمادگی سپاه شهرستان را در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن اعلام کرد و گفت: باعث افتخار است که بتوانیم در راه کمک به محرومان قدمی برداریم.

پایان پیام/

کد خبر 349852

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha